2009. augusztus 11., kedd

...Csak pontosan, szépen

Mert különben bajok lesznek.

Még mindig a pár nappal ezelőtti malőrről van szó, midőn Marcsi kezére raktam két könyvet, és ettől hisztérikus kacagásba kezdett. Tanárom szerint ez nagy ostobaság volt (bár ő nem így fogalmazott, de a lényeg mégiscsak ez).
Mi ebből a tanulság?
Ebből az, hogy az ember nagyon gondosan figyeljen oda arra, hogy mit tanítanak neki, illetve hogy pontosan kövesse a leírt-elmondott instrukciókat.
És miért ez a tanulság?
Azért, mert eddig minden, amit csináltam a gyerkőccel, az része a gyerekjógának, leellenőriztem, elolvastam, ha véletlen bizonytalan voltam, megkérdeztem. És soha nem is volt semmi gond egyetlen gyakorlatból sem. Ez volt az első alkalom, amikor - Eszti lányom szavaival élve - "nagyoskodtam", azaz olyat csináltam, amiről nem voltam előzőleg 100%-osan meggyőződve, hogy helyes.
És mindjárt baj is lett belőle. Szerencsére (látszólag) nem óriási baj, de azért baj.

Viszont amit "szabályosan" gyakorolunk, abban Marcsi nagyon szépen fejlődik. Csónaktartás, biciklizés, fejkörzés, evezés - ezeket nagyon szereti és élvezi is.

Tehát jógázni - csak pontosan, szépen...

Nincsenek megjegyzések: